Blogger Widgets

~Ingat kan Pada Diri~

Kita tidak boleh ubah sesuatu yang kita lihat,tetapi kita boleh ubah diri kita yang melihatnya. Jika kita tak dapat apa yang kita suka, maka langkah yang terbaik ialah sukalah apa yang kita dapat. Itulah syukur namanya!:-)

Monday, April 25, 2011

.:: sehari di akademi fantasia ::.

aku baru je first time layan AF untuk musim ke 9 (ni pun yang ulangan kat astro hari2 tu.bukan langsung k!).mula2 rasa macam tak best,aku tukar la chanel lain..lps iklan,aku tukar lek chanel AF..tertengok pula part yang OGY tengah komen..


perghh,pedas gilar komen dia..aku paling simpati kat AMIR la..sampai menangis dia kat situ..yang aku tahu,amir ni 18 tahun kan?(eh,sebaya ngan aku la beb) muda lagi..masih mentah..tak selayaknya dia diherdik macam tu..apa tujuan OGY wt camtu eh? norman(bekas pengetua AF)  pun komen ok jer..tak de sampai emo macam tu..


nama pun akademi(tempat belajar).aku yakin,semua yang nak masuk AF tu mesti nak mempelajari ilmu2 nyanyian dengan lebih bagus kan? tapi,bukan nak diherdik..sure la malu giler bila diherdik macam tu depan berjuta2 penonton..(aku simpati dengan semua pelajar AF9 yang bernasib malang dapat juri macam tuh)hahaha..


tapi orang kata,nak belajar tu,bukan mudah..kena lalui ujian yang berliku2..(enjit,jit semut, sape sakit naik atas)..sape yang sakit,dialah yang akan berada kat atas dulu :)) sabarla yer amir..tu pun last kau nak kena herdik ngan ogy ni...mungkin rezeki kau kat tempat lain macam yang HATTAN bagitahu tu..




oklah,malas nak cerita pasal AF.. lagi best aku cerita pasal maharaja lawak..funny jer,takder maki2 ni.. :))
tapi,aku suka dengan pak aznil! penuh dengan kasih sayang :))


.::hidup mesti cool macam ais::.

~terima kasih sudi baca entri cik sentuhanurani.jangan malu malu untuk tinggalkan komen anda (*_*)(")~

2 comments:

Wafiy Suzly said...

hoho, ada gakwat entri cam gini, tpi bangkang la, kalau nak baca, cari la eh? ^^

sentuhanurani said...

hahaha

~Ada yang Lebih Menarik Di Sini~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Di persilakan share ilmu di atas.Hak milik Allah semuanya. Moga Allah redha :)