Blogger Widgets

~Ingat kan Pada Diri~

Kita tidak boleh ubah sesuatu yang kita lihat,tetapi kita boleh ubah diri kita yang melihatnya. Jika kita tak dapat apa yang kita suka, maka langkah yang terbaik ialah sukalah apa yang kita dapat. Itulah syukur namanya!:-)

Friday, April 15, 2011

.:: satu dunia pelik,AMIR tak disingkirkan dari maharaja ::.


hahahahahahahaha...
jap,aku nak habiskan gelak maharaja lawak tadi..
terbukti,malam ni,memang milik SEPAH,NABIL dan JOZAN!
TAHNIAH aku ucapkan kat dorang sebab buatkan aku rasa berbaloi2 langgan astro WARNA tadi (tadi baru langgan semata2 nak tengok maharaja lawak) hehe.


mesti ramai blogger2 malam ni post tentang maharaja lawak...adakah anda juga post tentang keputusan penyingkiran yang tidak memuaskan hati?? 


tapi,siyes aku kata memang sangat-sangat pelik apabila juri umumkan yang R2 KELUAR!!
tapi lagi pelik apabila AMIR TAK DISINGKIRKAN! what??
buat peminat2 maharaja yang tak kesempatan nak tengok tadi (tak sempat nak langgan ASTRO WARNA),
ni aku nak bagitahu,memang AMIR tak tersingkir.yang tersingkir adalah WAI,XN3 DAN R2.


aku dah on target dah yang memang orang pertama yg tersingkir adalah AMIR..tapi,tu la..mungkin rezeki dia masih di situ.tapi aku rasa,budak 5 tahun pun dah boleh nilai sendiri..


erm,ada konspirasikah antara pihak astro dengan amir??
ish,bersangka buruk pulak aku...(tak baik-tak baik)
ok,tak pelah.dah lepas tu biarlah.. tapi aku nak bagi nasihat sikit kat pihak ASTRO..
tolong,tolong jangan menghukum peserta yang sememangnya tidak berbakat.. mungkin amir ni kita boleh bawak dalam anak wayang..dia ada bakat dalam lakonan tapi bukan dalam bidang perlawakan.. :) sory,to say...tapi memang aku kesian bila tengok,satu malaysia duk maki hamun kat facebook maharaja lawak


juri kata,lawak kena ikhlas..ok,sekarang aku bagi nasihat yg sgt2 ikhlas kat juri dan amir yer.. :)

PESERTA YANG TERSINGKIR

.::pape pun, kurangkan kontroversi,tingkatkan prestasi (pinjam ayat melodi sat)::.

~terima kasih sudi baca entri cik sentuhanurani.jangan malu malu untuk tinggalkan komen anda (*_*)(")~

No comments:

~Ada yang Lebih Menarik Di Sini~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Di persilakan share ilmu di atas.Hak milik Allah semuanya. Moga Allah redha :)