Blogger Widgets

~Ingat kan Pada Diri~

Kita tidak boleh ubah sesuatu yang kita lihat,tetapi kita boleh ubah diri kita yang melihatnya. Jika kita tak dapat apa yang kita suka, maka langkah yang terbaik ialah sukalah apa yang kita dapat. Itulah syukur namanya!:-)

Tuesday, April 12, 2011

.:: puteri badminton negara dah BERSARA?? ::.



aku sebenarnya baru je tahu yang WONG MEW CHOO ni dah bersara.. (lambat tul aku dapat berita kan??) kalau korang minat badminton,korang akan tertarik la dengan berita ni..tapi,yang tak minat tu,abaikan jelah entri ni yer..


aku rasa,jurulatih badminton mesti tengah dalam pening2 kepala nak cari peganti  WONG MEW CHOO ni..nak tahu kenapa aku kata 'pening2'??negara kita ni semakin ketandusan pemain2 badminton wanita.dan aku rasa,hanya mew choo jelah yang paling terbaik pun..hehe..tapi sekarang aku dah nampak usaha2 PERSATUAN BADMINTON MALAYSIA nak cari pemain2 yang berkualiti dalam negara ni..


aku percaya sebenarnya ramai lagi pemain2 badminton yang boleh dikagumi dalam negara ni..cuma mereka masih belum diberi peluang..harap2 negara kita masih boleh lagi melahirkan 10 orang LEE CHONG WEI!
maklumat lanjut tentang persaraan WONG MEW CHOO,klik (SINI)

(cute kan dorang berdua ni..muka pun ada iras2.ehemmm3) hehe
*kurangkan kontroversi,tingkatkan prestasi*

~terima kasih sudi baca entri cik sentuhanurani.jangan malu malu untuk tinggalkan komen anda (*_*)(")~

1 comment:

Adrina said...

saya, sbagai pemain badminton, sedih dgn brita ni jgk. huhu. but tak pe la dia bersara, lately ni pun dia suda tk brape ok dlm game.

~Ada yang Lebih Menarik Di Sini~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Di persilakan share ilmu di atas.Hak milik Allah semuanya. Moga Allah redha :)