Blogger Widgets

~Ingat kan Pada Diri~

Kita tidak boleh ubah sesuatu yang kita lihat,tetapi kita boleh ubah diri kita yang melihatnya. Jika kita tak dapat apa yang kita suka, maka langkah yang terbaik ialah sukalah apa yang kita dapat. Itulah syukur namanya!:-)

Tuesday, April 12, 2011

SEGMEN: Aku disebalik dunia blog


nak join segmen akak 'kechik itu comel' la plak.hehe..ini adalah segmen yang ke tiga aku join selepas join segmen abg ben dan atok sepanjang aku dalam dunia blog nih..

SOALAN PERTAMA:
a) ceritakan tentang diri korang ( kerjaya, keluarga atau apa2 je) 
nak suruh aku bercerita ker??kalau aku bercerita,takut tak berhenti je..hehe.ok,aku start dengan memperkenalkan nama aku.nama diberi NURFARAHIN. aku ni student lagila..tapi sedang menganggur menanti kemasukan ke IPTA.umur 18tahun.yelah,baru je lps abis SPM dgn jayanya..haha.. 
malas nak cerita panjang,kita teruskan ke soalan seterusnya..

SOALAN KEDUA:
  b) tujuan korang buat blog ni..?
soalan yang dinanti2kan..tujuan utama aku nak buat blog ni coz nak cari MONEY. (mata duitan betul aku ni) hehe.. eh,bukan la..tujuan utama,mestila nak cari teman2,nak kuatkan ikatan silaturahim ni..hehe..disamping tu nak perbaiki penulisan,manalah tahu,nanti boleh jadi penulis novel pulakkn??hehe.
ok,next question.

SOALAN KETIGA:
 c) selama korang berblog ni, apa yang korang dah dapat..? 
banyak yang aku dapat.paling ketara skali,aku dapat FOLLOWER yang sgt2 aku hargai..
duit??belum dapat lagi.sebabnya aku baru je join NUFFNANG ni..hehe..ada rezeki,nanti dapatla..korang rajin2 la KLIK2 yer..:)

KAK KECHIK ITU COMEL ,senang nyer soalan..hehe..
korang nak join tak segmen ni?
jom klik (sini)
salam :)



~terima kasih sudi baca entri cik sentuhanurani.jangan malu malu untuk tinggalkan komen anda (*_*)(")~

4 comments:

Kechik Itu Comel said...

thanks dear..sudi luang kan mse join segmen sy ni..

dh update segmen ni..ade list blog ni..=)

sentuhanurani said...

wecome:)

najihahfara said...

hai singgah datang dari blog KIC :)

WakafKita11 said...

assalam.. dtg dr segmen KIC ni..

tips menghafal al-Quran

~Ada yang Lebih Menarik Di Sini~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Di persilakan share ilmu di atas.Hak milik Allah semuanya. Moga Allah redha :)