Blogger Widgets

~Ingat kan Pada Diri~

Kita tidak boleh ubah sesuatu yang kita lihat,tetapi kita boleh ubah diri kita yang melihatnya. Jika kita tak dapat apa yang kita suka, maka langkah yang terbaik ialah sukalah apa yang kita dapat. Itulah syukur namanya!:-)

Friday, April 22, 2011

.:: aku jatuh cinta ngan jambu ::.

siyes,malam ni,aku jadi betul2 sewel bila tengok YUS(JAMBU) pakai skirt pink! soo,cute!! hahaha..
aku jatuh minat kat jambu la weh..malam ni dorang buat lawak kreatif,bijak,dinamik..sume ade!
best,best,best...terima kasih3x!!
meh aku nak tempek muka jambu kat sini..


nabil pun terbaik la malam ni walaupun nampak jambu lagi menyerlah (mungkin mereka berbaju pink kot).. tapi memang tak dinafikan yang otak nabil ni macam batu geliga...time dia perfom tadi,aku ingat dia dah jadi macam doremon (doremon kering)hehe..ade jer idea dia tiap minggu yang lain dari yang lain..caaayalah lu!

JOZAN?? baru hari ni impian aku tercapai nak tengok si jozan ni pakai macam tu (ala2 org kampung)..
baru terserlah kecomelan mereka...hahaha..ni pun kreatif lorh...

SEPAH?? hari ni dorang kureng sikit laa...aku tak tau la nape hati aku tak cukup ketawa lihat lawak dorang..mungkin ada lagi yang lawak kot..

PEMEGANG TAKHTA MAHARAJA DIHATIKU PADA MINGGU NI:
1)jambu
2)nabil
3)jozan
4)sepah

kenapa amir tak keluar eh??
minggu ni aku dengan ikhlas nak ucapkan tahniah pada amir...aku betul2 nampak peningkatan usaha dia nak buat org terhibur...boleh la lawak sikit...nampaknye dia masih bertahan oo...hebat,hebat si amir nih...
alex yang aku nampak peningkatan nya,dia pula tersingkir..(dah tak de rezeki nak wat cmner kan??)

pape pun,terima kasih la buat aku hepi malam nie dengar lawak2 bijak korang...
(tak jadik aku nak campak piring atas atap ni ke laut)..hehe

.::hidup msti cool macam ais::.

~terima kasih sudi baca entri cik sentuhanurani.jangan malu malu untuk tinggalkan komen anda (*_*)(")~

No comments:

~Ada yang Lebih Menarik Di Sini~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Di persilakan share ilmu di atas.Hak milik Allah semuanya. Moga Allah redha :)