Blogger Widgets

~Ingat kan Pada Diri~

Kita tidak boleh ubah sesuatu yang kita lihat,tetapi kita boleh ubah diri kita yang melihatnya. Jika kita tak dapat apa yang kita suka, maka langkah yang terbaik ialah sukalah apa yang kita dapat. Itulah syukur namanya!:-)

Wednesday, April 13, 2011

.:: 1 malaysia kena tipu!! ::.

ha,terima kasih atok  kesayangan sebab dedahkan penipuan ni...
ni yang aku marah nih! marah sesangat nih!

aku benci fitnah!benci!! benci!!
aku baru dapat tahu yang kes ARWAH SAIFUL(BUDAK 7 TAHUN YANG MENINGGAL GARA2 RM7) ingat lagi tak??
ni ha keratan akhbarnya.

tu,semua tuduhan adalah fitnah!
aku nak minta maaf kat ustaz yang difitnah tu kalau2 aku terbabit mempercayai media penipu ni..

kesian kita semua jadi mangsa media dan TV...:(

jom jerit kuat3, 1MALAYSIA KENA TIPU!!!!! celaka betul!

maklumat lanjut,jom klik (sini)

lebih lanjut,untuk kebenaran sebenar : adik saiful pa ceritanya??

~terima kasih sudi baca entri cik sentuhanurani.jangan malu malu untuk tinggalkan komen anda (*_*)(")~

No comments:

~Ada yang Lebih Menarik Di Sini~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Di persilakan share ilmu di atas.Hak milik Allah semuanya. Moga Allah redha :)