Blogger Widgets

~Ingat kan Pada Diri~

Kita tidak boleh ubah sesuatu yang kita lihat,tetapi kita boleh ubah diri kita yang melihatnya. Jika kita tak dapat apa yang kita suka, maka langkah yang terbaik ialah sukalah apa yang kita dapat. Itulah syukur namanya!:-)

Friday, April 8, 2011

BEN ASHAARI MMG GILA LA KOT

Santai Bersama BEN ASHAARI

1st time aku join segmen bro ben ni..aku ushar2 blog abg ben hampir tiap hari jugak la..tapi belum terlintas lagi nak join2 segmen abg ben..hari ni baru terbukak hati nak join..hehe.(jangan mare ye abg ben).
soalan untuk segmen kali ni (kenapa anda suka masuk blog ben ashaari)??
jap2,bagi aku 5minit nak pikir kenapa aku suka masuk blog abg ben.
5minit berlalu........

pertama,sebabnya aku suka bersantai.kena plak dengan blog santai ben asahaari ni.memang aku suka giler la..baca lak entri2 yang memang buat orang terhibur..aku ni bukanlah jenis yang kejar popular sangat (rendah diri konon).tapi kalau ada orang yg nk bagi aku jadi popular,aku tak tolak..hehe. rezeki jangan di tolak,maut jangan di cari.aku pun suka dikritik.yelah,buah cempelak(ala2 devid teo) diluar pagar,ambil galah tlg jolokkn,saya budak baru belajar,kalau salah tolong tunjukkan.:)

kedua,aku masuk blog abg ben ni,sebab,aku suka baca segmen2 dia.walaupun aku tak join,tapi terhibur jugak lahkn..hehe..sebenarnya,nampak je macam tak berfaedah semua tu tapi kalau di fikir2 balik,banyak juga faedah dan aku nampak,apa tujuan abg ben wat segmen2 cam gini.comfirm,trafic korang tinggi lepas join segmen2 abg ben kan??kawan pun ramai.sillaturahim pun kuat.hehe.. dan yang paling penting,aku suka bukak blog abg ben,sebabnya,aku tengah boring! hehehehe :)

ketiga,blog abg ben hebat!
keempat,blog abg ben simple!
kelima,blog abg ben hebat!
keenam,blog abg ben simple!
ketujuh,blog abg ben hebat!
kelapan,blog abg ben simple!
kesembilan,blog abg ben hebat!
kesepuluh,blog abg ben simple!
hahahahahaha..cukup 4 perenggan kn?100 word,tak tau la cukup ke tak.malas nak kira.:)

budak baru brtatih,harap dipilih.:)



~terima kasih sudi baca entri cik sentuhanurani.jangan malu malu untuk tinggalkan komen anda (*_*)(")~

No comments:

~Ada yang Lebih Menarik Di Sini~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Di persilakan share ilmu di atas.Hak milik Allah semuanya. Moga Allah redha :)