Blogger Widgets

~Ingat kan Pada Diri~

Kita tidak boleh ubah sesuatu yang kita lihat,tetapi kita boleh ubah diri kita yang melihatnya. Jika kita tak dapat apa yang kita suka, maka langkah yang terbaik ialah sukalah apa yang kita dapat. Itulah syukur namanya!:-)

Thursday, April 14, 2011

.:: aku nak naik banner follower yg ke 100 ::.

cepat!! cepat!!
ada berita hot nih! hehe
saje wat gempak2..tak dek pape pun sebenarnya..
aku berhasrat nak naikkn banner FOLLOWER yang KE 100 ..sekarang baru 97...sikit je lagi...cepat2 follow..siapakah yang bertuah tu yer???jeng..jeng..jeng..



(eksyen jer duit ni..tiada kaitan antara yang hidup atau yang mati..hehe)

~terima kasih sudi baca entri cik sentuhanurani.jangan malu malu untuk tinggalkan komen anda (*_*)(")~

2 comments:

ferra said...

wah time sy masuk skrg ni 99 dah. sape kah yg bertuah. i dah follow. xkan mahu follow ag hehhe

sentuhanurani said...

hehe...tunggu sapa yg bertuah tu :)

~Ada yang Lebih Menarik Di Sini~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Di persilakan share ilmu di atas.Hak milik Allah semuanya. Moga Allah redha :)