Blogger Widgets

~Ingat kan Pada Diri~

Kita tidak boleh ubah sesuatu yang kita lihat,tetapi kita boleh ubah diri kita yang melihatnya. Jika kita tak dapat apa yang kita suka, maka langkah yang terbaik ialah sukalah apa yang kita dapat. Itulah syukur namanya!:-)

Monday, April 11, 2011

.::biLA semakan boleh dibuat yer wahai KPM ::.


hari ni aku bukak je facebook,semua orang (takdek la semua,ada la beberapa org )yang terjah aku duk tanya dah boleh buat semakan temuduga ke..

sory to say yer,aku pun sekarang duk menunggu bila semakan boleh dibuat..harap bakal2 guru boleh bersabar..
aku pun dari hari tu dah pelik dengan KPM..mula2 yang aku pelik pasal tarikh permohonan ditunda sampai 3kali. rasa2 korang kenapa yer??

susah juga nak jadi cikgu ni..kesian KPM terpaksa bertungkus lumus nak cari warga pendidik yang berdedikasi ni...simpati juga aku.

selalunya sebarang semakan boleh dibuat pada pukul 10 pagi kan,kan,kan??
tapi,dah dokat 3 jam jugaklah den tunggu dopan komputer ni..tak muncul2 jugak deh... (ha,sejak bila pandai loghat n9 ni.hehe)

aku tak ada la mengharap sangat nak jadi cikgu tu..orang cakap janganla letak harapan menggunung sangat.nanti kalau tak terpilih dah terjun gunung pulak...tapi jangan sampai berhenti berharap pulak.hehe

korang sabar jelah yer..nanti kalau ada apa2 maklumat,aku gitau kau orang semua yer...kalau korang nak cek sendiri pun boleh. pegi ke (sini)

salam :)

hidup mesti cool macam ais:)

~terima kasih sudi baca entri cik sentuhanurani.jangan malu malu untuk tinggalkan komen anda (*_*)(")~

No comments:

~Ada yang Lebih Menarik Di Sini~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Di persilakan share ilmu di atas.Hak milik Allah semuanya. Moga Allah redha :)