Blogger Widgets

~Ingat kan Pada Diri~

Kita tidak boleh ubah sesuatu yang kita lihat,tetapi kita boleh ubah diri kita yang melihatnya. Jika kita tak dapat apa yang kita suka, maka langkah yang terbaik ialah sukalah apa yang kita dapat. Itulah syukur namanya!:-)

Friday, April 8, 2011

.::lama2 blog menggilakan akuh!::.

disaat aku menggila.........
bagun pagi2 je,aku tak pikir benda lain dah.
aku akan terus bukak komp. dan jari jemari laju menekan tetikus utk ke blog aku.


korang rasa kenapa korang nak berblog eh?
macam aku dulu la,mula2 kenal blog ni dari tingkatan 2 lagi.tapi time tu masih blur,blur lagi la..
saje sign up blog.tapi tak de post entry pun.(tahape2 kn)??


yelah,time tu kn kecik2 lagi.semua benda nak cuba.tapi tak tahu guna.hahaha.
aku mula aktif berblog ni time tingkatan 4.lama jugaklah masa yang aku amik utk faham fe'il blog nih..
tu pun,aku masih bertatih lagi..follower pon,rasanya seorang je kot time tu..seingat aku,follower 1st aku,kakak aku sendiri.. http://khalilieharakie.blogspot.com/


tapi,bila dah semakin matang dalam dunia siber ni,ade la beberapa kerat yg nk follow blog buruk ni..dah lama dalam blog,tapi follower masih belum capai 3 angka..rasa2 kenapa yer..apa salah dan kekurangannya yer..tlg la bagi tunjuk ajar yer :( (merayu konon)..korang kritik2 pun aku tak kesah.tapi biarlah kritik yang menjana.bukan yaang merendahkn semangat aku yer...


hidup mesti cool:)

~terima kasih sudi baca entri cik sentuhanurani.jangan malu malu untuk tinggalkan komen anda (*_*)(")~

No comments:

~Ada yang Lebih Menarik Di Sini~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Di persilakan share ilmu di atas.Hak milik Allah semuanya. Moga Allah redha :)