Blogger Widgets

~Ingat kan Pada Diri~

Kita tidak boleh ubah sesuatu yang kita lihat,tetapi kita boleh ubah diri kita yang melihatnya. Jika kita tak dapat apa yang kita suka, maka langkah yang terbaik ialah sukalah apa yang kita dapat. Itulah syukur namanya!:-)

Tuesday, January 8, 2013

Semangat Baru!

Assalamualaikum.

Lamanya meninggalkan blog. Mujur masih berfungsi. Ada ke yang merindui cik sentuhanurani ni? Mesti tak ada kan? Update blog pun malas,ada hati nak ada orang rindu..hehe.

Bukannya apa,cuma lebih bergiat aktif berdakwah melalui facebook. Macam mana rupa bentuk dakwah pun,yang penting redha Allah yang kita kejarkan. Betul tak?

Tahun 2013? Sedar diri semakin meningkat dewasa. Tahun ni masuk 20 tahun dah umur. Selamat tinggal zaman belasan. Sekarang ni kalau orang tanya umur dah berapa,dah tak boleh la nak cakap umur belas belas lagi. huhu.

Matlamat? Usah ditanya. Cukup lah jadi rahsia dalam buku diari 2013 ni. Duk tanya kawan-kawan,matlamat dorang, pakat semua nak tamatkan zaman bujang. Hooho.. Awalnya. Trend dah sekarang kahwin awal ni. Yang penting,korang jangan lah duk ikut trend-trend ni. Kahwin dengan niat benar-benar kerana Allah.

Yelah,kita ni hidup kat dunia ni hanya sementara. Pinjaman dari Allah semua kesenangan yang kita dapat ni. Pastilah kita mengejar kebahagiaan di akhirat nanti kan.

Yang penting,tahun baru,tetap dengan semangat yang baru!
okeylah, cukuplah setakat ini dahulu entri permulaan 2013 ini. Nanti kita jumpa lagi ya!

Salam sayang kerana Allah dari cik sentuhanurani :)

~terima kasih sudi baca entri cik sentuhanurani.jangan malu malu untuk tinggalkan komen anda (*_*)(")~

No comments:

~Ada yang Lebih Menarik Di Sini~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Di persilakan share ilmu di atas.Hak milik Allah semuanya. Moga Allah redha :)