Blogger Widgets

~Ingat kan Pada Diri~

Kita tidak boleh ubah sesuatu yang kita lihat,tetapi kita boleh ubah diri kita yang melihatnya. Jika kita tak dapat apa yang kita suka, maka langkah yang terbaik ialah sukalah apa yang kita dapat. Itulah syukur namanya!:-)

Tuesday, January 15, 2013

Buat Dia Yang Ku Tunggu-Tunggu

Assalamualaikum

Buat si dia yang ku tunggu-tunggu..
Ketahuilah engkau, aku wanita akhir zaman,
Pimpinlah aku untuk mendekatiNya,
Aku wanita akhir usia dunia,
Bimbinglah aku untuk terus mencintaiNya,

Tidak ku pinta rupa mu yang menawan,
Tidak ku damba hartamu yang berkilauan,
Cuma satu pintaku,

Pimpinlah aku sehingga ke Syurga Allah yang kekal abadi.
Sayangilah aku setelah dirimu menyayangi Tuhanmu dan keluargamu.

Salam sayang kerana Allah dari cik sentuhanurani :)




~terima kasih sudi baca entri cik sentuhanurani.jangan malu malu untuk tinggalkan komen anda (*_*)(")~

No comments:

~Ada yang Lebih Menarik Di Sini~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Di persilakan share ilmu di atas.Hak milik Allah semuanya. Moga Allah redha :)