Blogger Widgets

~Ingat kan Pada Diri~

Kita tidak boleh ubah sesuatu yang kita lihat,tetapi kita boleh ubah diri kita yang melihatnya. Jika kita tak dapat apa yang kita suka, maka langkah yang terbaik ialah sukalah apa yang kita dapat. Itulah syukur namanya!:-)

Monday, July 8, 2013

Saya Dah Habis Belajar!

Assalamualaikum.

Eh betul ke cik Farahin ni dah habis belajar?? Gimik je ni. Sebenarnya baru tamat pengajian di Pusat Asasi Universiti Islam Antarabangsa,Petaling Jaya. Actually dah tamat sebulan yang lalu. Tapi baru ada mood nak update blog. 2 tahun dah belajar di pusat asasi yang kami biasa panggil CFS (centre for foundation studies). 

Alhamdulillah saya berjaya menamatkan satu peringkat pengajian dalam bidang yang saya amat minati iaitu jurusan undang-undang. Dengan pointer akhir yang saya dapat ni,satu lagi berita baik iaitu saya layak untuk menyambung pengajian di Universiti islam antarabangsa iaitu di kampus utama uia di Gombak.

Sementara nak menunggu tarikh pendaftaran masuk ke main camp,pelbagai aktiviti yang saya kena fikirkan bagi memenuhi liku-liku perjalanan hidup dalam tempoh percutian selama 3 bulan di rumah.

Next entri saya akan cerita apa antaranya yang saya dah buat dan bakal dilakukan.


~terima kasih sudi baca entri cik sentuhanurani.jangan malu malu untuk tinggalkan komen anda (*_*)(")~

No comments:

~Ada yang Lebih Menarik Di Sini~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Di persilakan share ilmu di atas.Hak milik Allah semuanya. Moga Allah redha :)