Blogger Widgets

~Ingat kan Pada Diri~

Kita tidak boleh ubah sesuatu yang kita lihat,tetapi kita boleh ubah diri kita yang melihatnya. Jika kita tak dapat apa yang kita suka, maka langkah yang terbaik ialah sukalah apa yang kita dapat. Itulah syukur namanya!:-)

Monday, May 23, 2011

.:: NUR KASIH mula mengetuk pintu hati aku ::.


korang dah tengok ke filem NUR KASIH?? mesti ada yang dah tengok kan??jelesnyer aku...
aku tak dapat tengok lagi..nak kena tunggu kuar kat youtube dulu baru boleh tengok..huhuhu(nak pergi ke wayang,tak dek sape nak bawak)hahaa

ha,korang ingat lagi tak entri aku dulu yang pasal TIZ ZAQYAH tu..ala,lupa ker??ok2,tunggu jap,aku nak copy link entri tu...tunggu jap tau..

>>>>>>loading<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
eh,malas pulak aku nak search!ok,korang nak tau,korang selongkar la blog aku eh..haha

ha,kan kat entri lepas,aku komen sikit sal dress up cik tiz tu..tapi,tadi aku terbaca pulak kat blog FILEM NUR KASIH.. admin blog ni cerita pasal nur kasihla plak...macam best jer citer nye..nak tengok,nak tengok,nak tengok!!

siapa2 yang baik hati,cepat2la upload filem tu kat youtube tau..nanti dah upload,meh kasi inform kat aku!


(eh,adik mia ade skali ke dalam filem ni??ape watak dye??)

filem nurkasih nurkasih the movie
(i luv u mia!u soo cute!!)

~terima kasih sudi baca entri cik sentuhanurani.jangan malu malu untuk tinggalkan komen anda (*_*)(")~

No comments:

~Ada yang Lebih Menarik Di Sini~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Di persilakan share ilmu di atas.Hak milik Allah semuanya. Moga Allah redha :)