Blogger Widgets

~Ingat kan Pada Diri~

Kita tidak boleh ubah sesuatu yang kita lihat,tetapi kita boleh ubah diri kita yang melihatnya. Jika kita tak dapat apa yang kita suka, maka langkah yang terbaik ialah sukalah apa yang kita dapat. Itulah syukur namanya!:-)

Monday, May 23, 2011

.:: daku kembali! ::.


tak sampai seminggu je lagi kaki ni nak ku jejak ke menara gading!
rase seronok,takut,gementar,tak sabar2 semua la aku rasa..bila dah macam-macam rasa ni,sampai kan satu saat aku dah tak rasa apa2 dah..haha..

kenapa aku happy??
>>sure la happy dah dapat masuk UIA..gila la siapa tak happy..dengan usaha dan keazaman yang tinggi,akhirnya aku berjaya meletakkan nama di uia(ya,universiti yang aku idam2kan selama ini sebagai student laws)

kenapa aku takut??
>>kalau tanya semua student yang bakal ke UIA ni,of course dorang akan jawab takut dengan EPT dan APT!!ape ke jadah nye tu??haha..tu la test yang akan menentukan kita berapa tahun di pusat asasi sebelum melangkah ke mean campus..aku tahu bende ni pun dari senior2 uia la..kenapa yer aku takut ngan benda ni??hahaha..mungkin dah lama tak pegang pen atau dah lama tak mengadap buku2 english or arabic??haha..yelah,sape2 yang lepas spm ni memang kompem bebeno la dah lame tak ngadap bende2 tu..yelah,niat dihati nak enjoy sekejap la kan...bila tahu je pasal test tu,fuhhh...dah abis aku porak peranda kan stor kat belakang tu..haha..pasal per??

pasal nak cari balik buku2 khazanah silam tu la(teruk tol aku kan??abis madu sepah dibuang) hahaha..
at least,aku tak dek la buang buku2 tu..aku jaga dengan rapi kat dlm store tu..hehe..lagi2 aku ni dah la tak berapa nak power dalam english ngan arab ni..almaklumlah,bahasa asing la katekan(terdetik dalam hati,kenapala mak abah aku dulu tak ngajo aku dua bahasa ni mase aku dalam perot lagi)..haha..

aku takut r,kalau tak pass exam ni terpaksa la aku duduk lama2 kat pusat asasi tu..haha..


eh,jap..aku baru teringat yang aku ni dah lame tak menghupdate blog busuk aku ni kn??haha..pasalnya,sebelum ni,internet komputer rumah aku tu slalu wat hal..aku jadi fedup nla nak on9..ni da dapat lappy,hari2 aku leh jalankan kegiatan halal aku ni...korang pun akan selalu termuntah2 baca entri aku..haha..

ok,selamat kembali CIK SENTUHANURANI a.k.a FARAHIN JOHARI! :))

~terima kasih sudi baca entri cik sentuhanurani.jangan malu malu untuk tinggalkan komen anda (*_*)(")~

No comments:

~Ada yang Lebih Menarik Di Sini~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Di persilakan share ilmu di atas.Hak milik Allah semuanya. Moga Allah redha :)