Blogger Widgets

~Ingat kan Pada Diri~

Kita tidak boleh ubah sesuatu yang kita lihat,tetapi kita boleh ubah diri kita yang melihatnya. Jika kita tak dapat apa yang kita suka, maka langkah yang terbaik ialah sukalah apa yang kita dapat. Itulah syukur namanya!:-)

Monday, August 15, 2011

.:: i'm come back! ::.

hello readers!
i'm come back!:)
setelah honeymoon begitu lama,aku kembali dengan seribu ketenangan, dan kegembiraan..
haha..honeymoon?? honeymoon mencari ilmu lah..
apa mimpi aku tetiba ada hati lagi nak update blog ni??haha..
meh nak kasi story sikit..tadi kat facebook,tertaip la plak name blog bersawang aku ni..tetibe,,, jeng jeng jeng,.. malas lar citer..hehe. the main point is 'ada jugak yang tertarik dengan nama blog aku yg indah ni' hehehe..

ok,tukar topik..hehe..

masih tak terlambat lagi aku nak ucap selamat berpuasa kepada seluruh ummat islam.
pejam celik,pejam celik..da separuh ramadhan dah :(
sedih tak?? :'( dah banyak ke amalan aku dlm bulan ni..cukup ke bekalan aku nanti..dapat ke aku bertemu ramadhan lagi...

aku nak cerita pengalaman berpuasa di bumi uia..seronok tu memang seronok..
tapi kita tak lari dari merindui saat manis berpuasa dirumah bersama keluarga...dalam bulan puasa ni aku belum lagi pulang ke rumah macam kawan2 aku yang lain berpeluang iftar bersama keluarga..
rindu..rindu teramat sangat pada keluarga..

tapi apakan daya,adat menuntut ilmu begitulah..nak jimatkan duit ,aku menahan kerinduan ini..
doa aku tetap kirimkan buat keluarga tercinta..aku decide balik ke rumah 27 ogos ni..bermakna minggu depan aku akan bertemu dengan keluarga! :)

banyak cerita yang aku nak kongsi tapi,buat masa ni,biarlah dulu..nanti free aku stori mori lagi ya! :)
boleh aku nak nyanyi sikit??korang dengar tau..
Tanya sama iman, apa sebab goyang? Nanti jawab iman, ujian yang goncang..
Tanya sama ujian apa sebab goncang? Nanti jawab ujian, tanyalah akal..
Akal nanti kata, aku kandung ilmu. Sampai tempat perlu, aku pun seru..
Tengok dlm hati, nampak tempat gelap, campak nur hidayah, gelap pun hilang..:))



~terima kasih sudi baca entri cik sentuhanurani.jangan malu malu untuk tinggalkan komen anda (*_*)(")~

No comments:

~Ada yang Lebih Menarik Di Sini~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Di persilakan share ilmu di atas.Hak milik Allah semuanya. Moga Allah redha :)