Blogger Widgets

~Ingat kan Pada Diri~

Kita tidak boleh ubah sesuatu yang kita lihat,tetapi kita boleh ubah diri kita yang melihatnya. Jika kita tak dapat apa yang kita suka, maka langkah yang terbaik ialah sukalah apa yang kita dapat. Itulah syukur namanya!:-)

Wednesday, March 16, 2011

.::pizza made by my hand::.

ramai yg tanya ape yg aku buat cuti2 sambil tunggu result spm ni...

ok,aku jawab..rutin harian aku mengaja budak2 ngaji..stakat ni ade 6 student yg aku anggap dah macam adik aku dah..
1)adik nurin
2)adik izzat
3)adik ezanil
4)adik syikin
5)adik akmal
6)adik syafiq 

sumenye baik2 dan nakal2...almaklumlah umur sekitar darjah 1 hingga darjah 5..

disamping mengajar ngaji,aku juga terima tempahan utk pizza..Alhamdulillah stakat ni ade la rezeki ALLAH tu..
stakat ni aku baru buat 2 jenis pizza..
1)pizza bertopengkan "egg"
2)pizza bertopengkan "chicken"

dan yg akan datang "pizza prawn potato mushroom" (masih dlm perbincangan)
jom tengok macam mana rupa pizza nya...


1)doh pizza

2)topeng pizza

3)topeng diratakan ke ats doh

4)ha,ni la rupa pizza yg belum dibakar dgn hiasan mayonis diatasnya.

5)pandangan dekat


6)dimasukkan ke dalam oven

7)ni dah bakar

8)gambar dekat

9)gambar penuh
















bagi pelajar SABK DAERAH BATANG PADANG yg ingin membuat tempahan,boleh lah mmbuat tempahan kepada IZZATI ZUL(pelajar f4) krn dia salah satu ejen sy..hehe.. dan kepada pelajar2 DARUL QURAN KUALA KUBU yg ingin membuat tempahan bolehlah buat tempahan kepada KHAIRUL BARIYYAH.. stakat ni baru sediakan dua jenis pizza iaitu PIZZA BERTOPENGKAN TELUR(RM6) DAN PIZZA BERTOPENGKAN AYAM(RM7)

setakat ni tempahan hanya dibuka kepada pelajar2 SABK DAERAH BATANG PADANG dan PELAJAR DARUL QURAN serta PENDUDUK TAMAN BIDOR JAYA..












~terima kasih sudi baca entri cik sentuhanurani.jangan malu malu untuk tinggalkan komen anda (*_*)(")~

No comments:

~Ada yang Lebih Menarik Di Sini~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Di persilakan share ilmu di atas.Hak milik Allah semuanya. Moga Allah redha :)