Blogger Widgets

~Ingat kan Pada Diri~

Kita tidak boleh ubah sesuatu yang kita lihat,tetapi kita boleh ubah diri kita yang melihatnya. Jika kita tak dapat apa yang kita suka, maka langkah yang terbaik ialah sukalah apa yang kita dapat. Itulah syukur namanya!:-)

Sunday, March 13, 2011

.::congrats CHONG WEI!::.



fara nk bukak crite tntang datuk chong wei la..

disebabkn fara ni trlalu fanatik dgn badminton game ni,mlm td trpaksa la tahan biji mata ni utk melihat prestasi datuk chong wei..mula2  tgk,agak menghampakn apabila pemain double negara,koo n tan mensia2 kn peluang keemasan apb tumpas dgn Mathias Boe-Carsten Mogensen 15-21, 21-18, 21-18. 
Beregu negara kita menang 21-15 set pertama tapi gagal mengekalkan fokus sama dan tunduk dalam set kedua 18-21 untuk diheret ke set penentuan. tp,kami peminat tetap mengucapkn terima kasih juga kpd koo dan tan krn brjaya menunjukkn aksi yg menghiburkn penonton..mgkin xdek rezeki nk juara lg..nasihat utk mrk,bykkn serangan jgn hany sekadar brtahan..
Anda tetap terbaik!=)

apb tgk aksi lee chong wei,mmg sgt2 teruja la..ylah,fara rasa ni la aksi yg terbaik lee chong wei pernah pamerkn apb berjaya menewaskn LIN DAN dgn hanya straight game..

TAHNIAH..TAHNIAH..TAHNIAH..TAHNIAH..

ramai jugak peminat datuk ni walaupun kt luar negara...anda memang hebat! tq menghiburkn kami dgn aksi anda..
berusaha lg utk kecapi kemenangan pd sukan OLIMPIK tahun depan..anda pasti boleh!=) =)


~terima kasih sudi baca entri cik sentuhanurani.jangan malu malu untuk tinggalkan komen anda (*_*)(")~

No comments:

~Ada yang Lebih Menarik Di Sini~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Di persilakan share ilmu di atas.Hak milik Allah semuanya. Moga Allah redha :)