Blogger Widgets

~Ingat kan Pada Diri~

Kita tidak boleh ubah sesuatu yang kita lihat,tetapi kita boleh ubah diri kita yang melihatnya. Jika kita tak dapat apa yang kita suka, maka langkah yang terbaik ialah sukalah apa yang kita dapat. Itulah syukur namanya!:-)

Saturday, December 18, 2010

.::rase nak nangis::.

kenapa manusia ni salu berdengki??
tlglah kaum2 perempuan sekalian jgn la anda sume sanggup menyebarkn fitnah
krn sorang laki..
sanggupkah kalian sekalian memakan daging saudara anda sndiri...
hebat sungguh ujian ALLAH pd aku..
rase nk lari tepi pantai nk jerit puas2...
krn fitnah tersebut,buatkn org benci pada aku...
ap slh aku...
knp aku yg perlu jd mangse...
ya ALLAH, bantulah aku....
tenangkan hatiku dlm menghadapi sgl ujian Mu..
ssungguhnya aku redha...
kuatkn aku....
tolong,tolong,tolong lah sgt...
jgnlah memfitnah aku lg...kau x pikir ke mcm ner prasaan aku...
kau pompuan,buruk sgt prangai mcm tu..bukan cara mcm tu nk pikat hati laki...
aku xdek hati pon kt balak kau!
buat pe smp nk fitnah2 aku pehtu wt org benci kt aku..
ya ALLAH sabarkn hati aku...
biarlah aku jauh dari korang sume...
aku terima sume tarbiyah ALLAH ni...


"jgn bersedih,
kekasih pilihan ALLAH akan dihadiahi dugaan,
hebat tanda kasihNYA,
jalannya dihias dgn duri2 luka,
tidak dibiarkan lena dlm nikmat melimpah,
tp dihilangkan keperitan susah payah yg tiada sudahh"


la tahzan buat diriku.....................


~terima kasih sudi baca entri cik sentuhanurani.jangan malu malu untuk tinggalkan komen anda (*_*)(")~

2 comments:

saye n0oi ^_^ said...

umm .. sdeyh gak bace entry akk ny ~
btw .. sabar laa yup ! Allah sdg uji akak 2 .. harap dapt hadapinya ! i'allah ~

sentuhanurani said...

trima kasih dik..
tarbiyyah allah tanda kasihnya DIA pada hambaNYA...

~Ada yang Lebih Menarik Di Sini~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Di persilakan share ilmu di atas.Hak milik Allah semuanya. Moga Allah redha :)